Skip to content
Danielle Seegers-Huijberts ICT portfolio
.
Home
About
Attitude
1.1 De docent is een lerende en innoverende professional
1.1.1
1.1.2
1.2 De docent is een flexibele en adaptieve professional
1.2.1
1.2.2
1.3 De docent is een reflecterende en onderzoekende professional
1.3.1
1.3.2
1.4 De docent is een samenwerkende professional
1.4.1
1.4.2
Digitale basisvaardigheden
2.1 Hardware
2.1.1
2.2 Software
2.2.1
2.2.2
2.2.3
2.2.4
2.2.5
2.2.6
2.2.7
2.2.8
2.3 Storingen
2.3.1
Digitale media- & informatiegeletterdheid
3.1 Informatievaardigheden
3.1.1
3.1.2
3.1.3
3.2 Kennismanagement
3.2.1
3.3 Mediawijsheid
3.3.1
3.3.2
3.3.3
3.3.4
3.3.5
3.3.6
Didactisch handelen
4.1 Het maken van didactische keuzes
4.1.1
4.1.2
4.1.3
4.2 ICT organiseren in de (digitale) leeromgeving
4.2.1
4.2.2
4.2.3
4.3 Arrangeren van digitaal leermateriaal
4.3.1
4.3.2
4.3.3
4.4 Kennisoverdracht
4.4.1 / 4.4.2
4.5 Kennisconstructie
4.5.1
4.5.2
4.5.3
4.6 Beoordelen van leerprestaties en evalueren van onderwijs
4.6.1
4.6.2 / 4.6.3
Danielle Seegers-Huijberts ICT portfolio
.
Home
About
Attitude
1.1 De docent is een lerende en innoverende professional
1.1.1
1.1.2
1.2 De docent is een flexibele en adaptieve professional
1.2.1
1.2.2
1.3 De docent is een reflecterende en onderzoekende professional
1.3.1
1.3.2
1.4 De docent is een samenwerkende professional
1.4.1
1.4.2
Digitale basisvaardigheden
2.1 Hardware
2.1.1
2.2 Software
2.2.1
2.2.2
2.2.3
2.2.4
2.2.5
2.2.6
2.2.7
2.2.8
2.3 Storingen
2.3.1
Digitale media- & informatiegeletterdheid
3.1 Informatievaardigheden
3.1.1
3.1.2
3.1.3
3.2 Kennismanagement
3.2.1
3.3 Mediawijsheid
3.3.1
3.3.2
3.3.3
3.3.4
3.3.5
3.3.6
Didactisch handelen
4.1 Het maken van didactische keuzes
4.1.1
4.1.2
4.1.3
4.2 ICT organiseren in de (digitale) leeromgeving
4.2.1
4.2.2
4.2.3
4.3 Arrangeren van digitaal leermateriaal
4.3.1
4.3.2
4.3.3
4.4 Kennisoverdracht
4.4.1 / 4.4.2
4.5 Kennisconstructie
4.5.1
4.5.2
4.5.3
4.6 Beoordelen van leerprestaties en evalueren van onderwijs
4.6.1
4.6.2 / 4.6.3
4.4 Kennisoverdracht